Saturday, February 27, 2010

Mengelamun


Ok..hajat di hati..-update-
Ok..im starting...n i shall start..n im starting..
Huh..am i starting..?
----------------------------------------------------------------------------------------

Tetikus ditekan berkali-kali..
Beberapa folder dibukak..
Untuk kesekian kalinya..
Gambar-gambar yang pernah ditatap, dilihat lagi..

Dulu....

Waa..bagusnye..nampak sopan..
Tengok enfon..huh..'bersih'..
Hati pon bersih..
Masjidnye..waa..sangat bes..ketenangan..
Rugi xmanfaatkan bebetul..
Huu..rase cam suci lagi tyme tu..
Muka bersih je..riang ria g kelas..
Gaduh skit2..
Buat keje pon skit2 jugak..ehe..

Sekarang..

Waa..mantopnye..nampak begaye..(vogue la katakan)
Tengok enfon..huh..'boleh tahan ye kau'..
Hati pon 'berdarah'..
Suraunye..erk..ada ape ye..
Tah..macam xingat je y surau tu xde orang imarahkan..
Huu..rase cam hitam je sekarang nih..
Muka serabot je..kelat gi kelas..
Gaduh skit2..
Buat keje pon skit2 jugak..heh..

.Aku ni dah besar ke rupanya..
.Macam xsedar diri..
.Konon ikan kat laut la sangat..
.Tahke dah mcam ikan masin dah..
.Serius aku konfius..
.Hinanya diri ni..

------------------------------------------------------------
Oit, kau ngelamun ape ag tu..??
Erk..mata terkelip-kelip..

3 pandangan:

jau said...

best..
tapi jangan banyak sangat mengelamunnye..

Anonymous said...

huhu..betui2 mun...kijo mun...nak jadi tutor tusyen x? ajaq dak2 spm?

(xnak keje ng mak kn? he2)

MUNIRAH said...

tuto 2syen..?ktne..?
huhu..
bkkl dprtgkatkan lg..
tu sbnrnye tgh xd idea tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Ikhwan GEN9::