Friday, June 19, 2009

da bersih daaa.....

Alhamdulillah,akhirnya jari-jemariku bergerak jugak......
aku mencapai kain buruk......
lalu aku terus menuju ke destinasiku....
aku tidak menghiraukan caci-maki orang-orang di sekelilingku....
ada yang kutuk...ada yang bagi semangat...
malah ada jugak yang buat tak tahu je.....
ye laaaaa I'M JUZ A CLEANER!!!!!!!!
takde sape nak hirau aku....
nak buat macam mane.....
nie la putaran kehidupan aku sbg seorang pencuci...

"Mengharungi samudera kehidupan,
Kita ibarat para pengembara,
Hidup ini adalah perjuangan,
tiada masa tuk berpangku tangan.

la..la..la..."

Alhamdulillah, dah siap pun keje aku..
em,bersih jugak ea...=)

korang sume faham x??
tu maksudnya aku dah update blog ni....huhu...
syukran kathiran atas kerjasama kalian sume..
sayang korang!!!
HIDUP BANAT GEN9....

0 pandangan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Ikhwan GEN9::