Tuesday, April 6, 2010

award..

Alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulillah..

Akhirnya tegerak gak hati n tangan ni nak amek award ni..huh..(nak ngamok dh pe adik aishah n gen9..)
Tapi memang jutaan trima kasih la..sbb bagi award ni..(tu pon mst sbb cm dh xtw nk bg sape..huahua)..So..

Syarat-syarat nak terima award ini :

1) Thank and link the person who gave you the award.
2) Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
3) Contact said Blogs and let them know they've won the award.
4) State 7 things about yourself.

The tasks..


1) Thank and link the person who gave you the award.

Terima kasih buat Ukht Aishah Jauhara Surtahman dan jugak buat Gen9 yang telah menganugerahi Banat Gen9 dengan award ni...(serius ker nih)


2) Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.

So,ini lah calon2 nya..kalau buleh nk letak je semua banat..ngeh2..(diskriminasi x?)
-ukht adawiyah ahmad
-ukht afiqah IMY
-ukht dalila ghazali
-ukht fathy nabila najla MF
-ukht intan suriani
-ukht fazlinda che rani
-ukht nurfaezza mohamad
-ukht siti khadijah abbas
-ukht zainab 'aqilah
-ukht nurul aimi shamsudin
-ukht aishah idris (g8)
-ukht shuhada sulong (g8)
-ukht jalilah (g8)
-ukht qayyimah (g8)
-ukht madihah (ITQAN)

3) Contact said blogs and let them know they've won the award.

4) State 7 things about yourself.
Ha..ni la part y bes nih..tyme tu mencapub..hee~

1) saya dihasilkan atas tujuan untuk berukhwah sesama banat gen9 la especially nya..tp tebukak je sesape pon yang nak bace..

2) saye ni ade pelbagai emosi..erm..maksudnya..kadang2 datang mode senda gurau..mode sedih..mode insaf..tp yang pling penting saya harap dapat memberi mnfaat dan pngjaran kat orang lain.

3) saya beharap saya dpt mnjadi medan pghubung banat2 terutamanya gen9 smpy lah ke tua bangka pon..

4) saya ada byk author..jadi..trimas lah kpd y lain2 nye ye..

5) saya diasaskan stat sem 2 DQ..huhu..(dh xde modal nih)

6) saya sukakan kelainan..so saya hrp sgt2..sapa2 ja y nk post..bg je bahan anda kat mana2 author y anda bekenan..huu..

7) n lastly..saya harap kerja y dbuat ni diredhai Allah..lil islam insyaAllah..

6 pandangan:

.:. NaiMy .:. said...

aniq..baru nk amikkn..tp da amik lak..sbb bru bukak blogger..hehe..sorii..

tinta permata..sape tah.. said...

ehehe..

MUNIRAH said...

huhu...xpe2..tenkiu..tp anq xla plak g infomkan kt blog2 org y bekenaan..kre post cmni dh kre infom lakan..hehe

.:. NaiMy .:. said...

aku lg best..taruk je gmbq award 2..sudah..settle..xde pass2 kt org len..sbb org len sume biru gelap..hehe..

MUNIRAH said...

haha..bagus pny alsn..

aishah jauhara said...

anje dh langgar rules ni..
haha..
kan dia kata, klu nak amik award tu, kena penuhi syarat2 yg 4 tu..
klu x.. (x blh amek..kui3..)

btw,amik je la..x salah pun..
asalkan ada credit to .... (hehe..)
ngeeeeeee..galok..

eh, korang seume doa2kan la utk adk ea..
20-25hb ni...isk3..
xmaw....
=(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Ikhwan GEN9::