Tuesday, April 13, 2010

PENGUMUMAN

Assalamualaikum..salam mahabbah..salam sejahtera..salam 1 ummah..

Ana (lebih mesranya Aniq) nak buat satu pengumuman separa penting buat semua.
Aniq bercadang nak menukar layout baru untuk blog ni memandangkan sudah hampir 2 tahun lebih kita menggunakan layout yang ini.

Jadi, sebarang ketakpuasan hati anda bolehla tembak terang-terangan di sini. Cadangnya nak upgrade kan lagi supaya nampak lebih matang dan profesional (chewahhh).

Sekian, terima kasih.

22 pandangan:

aimi said...

lebih matang dan professional..

i like it! hehe =D

.:. NaiMy .:. said...

dush!

he..ni bkn tembak..tp tumbuk..

tumbuk tanda setuju..

=D

aniq said...

haha..alamak..sakit gle..

anje : lu pon termasuk dlm angkatan gue..haha

zubab said...

tukar je!! (^^)v

adik saj said...

ok gak..

saya said...

mun, angkatan gue lenggong ke?? hahah.
klo lpas tuka jadi lagi x lawa, ape kate?? hehe.

nurul said...

tukar tukar
hoho~

ude syak said...

tukar2....hehe..^_^

.:. NaiMy .:. said...

angakatan lho?

apa mksudnya mmbak?

nggak ngerti kok =p

apa2 yg bisa sy bantuin?bilang aja..

MUNIRAH said...

angkatan daku u mnegedit nye...hahaha
kita kan tengah jd peladang oren kehormat kat rumah..haha

zubab said...

sila pos sedikit oren yg d ternak itu ke uia ye...kami d cni kekurangan vitamin c...huhu

MUNIRAH said...

alolo..siannye..bkn ke sll eksyen g pasa malam?haha...

em..krg vit c ea..mst dh selesema sebesen..haha

MUNIRAH said...

lambat sket ea..sbb nak kena prepare dulu semua2..spya nnt xjd kosong trus..huhu

adlina said...

tukar je la!!!!!he

musyirah said...

tuka kaler purple.
wa..lawanyaa~

zubab said...

x mo x mo...pink la lg lawa...xpon kalerful ke, smo kaler ade..huhu

MUNIRAH said...

tu lg budak2 name nye zati oi..ahaha

.:. NaiMy .:. said...

musyi minat purple?oh!same2!hehe

zubab said...

nampak cm terlebey matang je layout yg baru nih...

.:. NaiMy .:. said...

hehe..
ni spesel tuk zubab..spy zubab lebiy matang..nge~

zubab said...

zubab matang dh...alhamdulillah..hehe

MUNIRAH said...

acece...bagos2..maju 2 sengah tapak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Ikhwan GEN9::